Veelgestelde Vragen

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Het huren van een photobooth doe je niet elke dag, daarom zal je hoogstwaarschijnlijk enkele vragen hebben. Hieronder vind je een lijst terug van verschillende vragen en de antwoorden, misschien staat jouw vraag er ook tussen. Is dit niet het geval, aarzel niet om ons te contacteren.

Algemeen

Je kan je photobooth huren door het reserveringsformulier in te vullen. Dit kan je vinden op https://www.eye-booth.be/reserveer/. Je kan ons ook altijd contacteren op info@eye-booth.be of de chatservice gebruiken op onze website.

Leveringen binnen een afstand van 35 km vanuit Bocholt (3950) of Lummen (3560) zijn altijd gratis. Is de locatie verder dan deze 35 km, dan komt er een toeslag van 0.80 euro per kilometer bij.

Onze vennootschap heeft een BTW vrijstelling. Dit betekend dat we geen BTW innen op onze bedragen.

Geen paniek, wij staan altijd paraat om jullie te helpen. Als er een internetverbinding is, dan kunnen we vanop afstand al veel oplossen. Is deze er niet, dan proberen we jullie te helpen via de telefoon (+32 479 29 53 23 / +32 498 184 229). Is het probleem nog niet opgelost, dan kijken we of het mogelijk is om langs te komen en het probleem ter plaatse op te lossen.

Bij ons kan je betalen met:

  • Bankoverschrijving
  • Bancontact/Payconiq
  • Cash

Een evenement in Duitsland of Nederland? Dat is geen enkel probleem voor ons. Houd echter wel rekening dat wij enkel gratis leveren binnen een afstand van 35km vanuit Sint-Huibrechts-Lille (Pelt) of Lummen. Per km extra betaal je dan € 0.80.

De Photobooth

Dit is afhankelijk van de layout en pakket dat je kiest. De printer kan maximaal 700 foto’s van 10×15 cm printen. Als je kiest voor de bekende dunne foto strips met een lange smalle layout (5×15 cm), dan zal de printer deze altijd in tweevoud printen (dus maximaal 1400 dubbeltjes)

Mocht dit niet voldoende zijn kunnen wij altijd een extra rol printpapier installeren.

De photobooth heeft de mogelijkheid om de getrokken foto via een QR-code op een smartphone te downloaden. Via deze weg kan je gast de foto delen op zijn of haar sociale media. Ook is er een mogelijkheid om alle foto’s te posten op een door jou gekozen facebook pagina (geen profiel). Voor deze opties is er wel een WiFi of Ethernet verbinding vereist. 

De photobooth heeft de mogelijkheid om digitale props (Snorren, brillen, hoedjes,…) en filters toe te voegen aan de foto’s . Als jullie met een green screen werken kunnen de gasten zelfs kiezen welke achtergrond ze willen gebruiken.

Wij hanteren geen tijdslimiet. Je kan de photobooth dus gebruiken vanaf het moment dat wij deze zijn komen opzetten.

In de meeste gevallen maken wij een specifieke template in samenspraak met de klant. Meestal gebeurt dit aan de hand van de uitnodiging van het feest zodat alles in hetzelfde thema blijft.

Uiteraard kan je ook kiezen uit onze standaard templates die we dan verver voor jullie uitwerken.

Dat is zeker mogelijk. Zorg er wel voor dat de template die je maakt of laat maken aan onze aanleverspecificaties voldoet.

Installatie en Afbraak

De installatie duurt ongeveer tussen de 15 a 30 minuten, afhankelijk van de bereikbaarheid van de feestzaal/locatie.
Maken jullie gebruik van een greenscreen, dan kan dit tot 60 min duren omdat de verlichting en instellingen aangepast moeten worden aan de omgeving.

Het tijdstip van afbraak spreken we onderling met jullie af. Dit hangt af van de locatie en het uur waarop je evenement afloopt. In de meeste gevallen komen wij de photobooth dezelfde dag nog terug ophalen.

De minimale ruimte die je nodig hebt is ongeveer 2×2 meter. Als je een backdrop wilt gebruiken zal er iets meer ruimte nodig zijn, namelijk 4×3. Hoe meer ruimte je ter beschikking hebt, des te leuker de photobooth ingekleed kan worden.

Wij hebben 1 stroomvoorziening (220V – 230V) nodig dat op maximaal 15 m van de photobooth verwijdert is. Indien dit verder is dien je zelf een extra verlengkabel te voorzien.

Er is een Wi-Fi of Ethernet verbinding nodig als je tijdens je evenement de volgende mogelijkheden wilt kunnen toepassen:

– Gebruik maken van een online album
– Je gasten de foto’s naar hun emailadres wilt laten verzenden
– Foto’s delen via sociale media 

Wil je geen gebruik maken van bovenstaande opties, dan is er geen internet verbinding nodig.

Echter is het wel aangeraden om dit te voorzien, zo kunnen wij vanop afstand monitoren of alles goed gaat met de photobooth en kunnen we ook eventuele problemen oplossen.

De photobooth kan enkel geplaatst worden op een beschutte locatie met een vlakke vaste vloer.

Jouw antwoord niet gevonden?

Heb je jouw antwoord niet gevonden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan zeker contact met ons op.
We beantwoorden je vraag met veel plezier.